Miłego czytania :D Ostrzegam ,że jest zryty... Nawet bardzo
Zerwałaś z chłopakiem,którego teraz nienawidzisz. Ubrałaś jakąś mini i poszłaś do klubu rozerwać się. (Bo właśnie to robią hot 11 po zerwaniu z chłopakiem)
Gdy byłaś w środku zamówiłaś sobie drinka i wypiłaś go. Poszłaś zamówić jeszcze jednego nagle zauważył cię przystojny Mulat. (Oczywiście ,że przystojny, jakże by inaczej... Innych na świecie nie ma)
-Hej piękna-zagadał do ciebie po czym namiętnie pocałował
-Choćmy na górę ("choĆmy, choĆmy") -szepnął do twego ucha. Wiedziałaś do czego to dojdzie. (Jako hot 11 nie miałam nic przeciwko)
Gdy weszliście do jednego z pokoi zamknęliście się na klucz.
Zaczęłaś jego całować. Delikatnie rzucił cie na łóżko i zdjął z ciebie szpilki.
Zaczęłaś go całować i zdjęłaś mu koszulkę. On odpiął twoją sukienkę i
zaczął bawić się twoimi piersiami przez stanik . Cicho pojękiwałaś
i zaczęłaś mu ściągać spodnie. Nagle zorientowałeś się że to Zayn z One
Direction (OMG) .Zayn zaczął cię całować po brzuchu i ściągnął ci stanik. Znów
zaczął bawić się twoimi piersiami.
Przejechałaś palcami po jego przyrodzeniu i ściągnęłam (Chwila... Ty czy ja?) mu bokserki.
WOW sprzęt to on ma nawet niezły-pomyślałaś. Wzięłaś jego DAR
do buźki i zaczęłaś robić ruchy typu: przód,tył,przód i tył i tak
w kółko (Przód, tył, przód, tył... fascynujące). Po pięciu minutach wyjęłaś z ust jego penisa i wstałaś po czym
położyłaś się na łóżku. (To nie leżałam już na łóżku?... gubię się ;__; )
Ściągnął twoje majtki i wsadził tam język (Gdzie?) . Zaczął szybko nim
poruszać, zaraz wsadził tam 2 palce. Wygięłaś z w łuk bo to był twój
pierwszy raz. Zayn spijał twoje soki i po pięciu minutach dołożył
jeszcze jednego palca. Zabolało cię to. (Ała)
-Zayn proszę bąć (proszę... "bąĆ")... delikatny.-powiedziałaś i cicho pojękiwałaś
-hahhaha bo co ??-zapytał i wyjął z ciebie palce. (BAD BOY)
Wiedziałaś że to będzie boleć lekko spanikowałaś. I...wstałaś by uciec. Dogonił cie przy drzwiach. Chciałaś uciec
-proszę puść mnie.-powiedziałaś,ale on miał inne zamiary.Przywiązał cię
do łóżka. I podszedł do ciebie.Kazał ci robić mu loda. Zrobiłaś to.
PO piętnastu wytrysnął w tobie. A ty to połknęłaś.
Nagle wstał i potrzedł do szafeczki i zaczął z niej coś szperać. Wyciągnął gumkę i... kredkę. (Zaczyna się zabawa)
-Po co ci to?-zapytałaś, a on szybki wsadził ci tą kredkę w pochwę.
Zaczałaś jęczeć. Nagle wyciągnął tę kredkę i założył gumkę na
penisa. Szybko i brutalne wszedł w
ciebie. Jęczałaś i prosiłaś by chociaż zwolnił. Nie robił tego tylko
przyśpieszył. Zaczał cię tak szybko posuwać że gumka pękła. Wyszedł z
ciebie i wyrzucił gumkę . Poszedł szukać następnej. Ty szybko
się uwolniłaś i wybiegłaś z pokoju ale gdy przekroczyłaś próg.
Poczułaś uderzenie i
upadłaś. Zobaczyłaś Jego ,był wkurwiony (U lala, wkurwiony Zayn) Zaciągnął cię do pokoju
i zamknął na klucz. Cie znów przywiązał do łóżka,ale teraz leżałaś
na brzuchu.Wziął klucz i wypiął ci pupę.Nagle poczułaś klucz w
pochwie.Zajęczałaś.
-Zayn proszę
-Cicho-warknął i wszedł w ciebie od tyłu. Zaczęłaś krzyczeć by przestał.
Ale on znowu zrobił to szybciej. Robił to tak szybko że odpływałaś. Cicho pojękiwałaś. Znów pękła gumka ale nic z tego sobie nie
robiliście.Nagle zwolnił i lekko pchał a ty zaczęłaś znowu krzyczeć .
Bo wepchał ci głębiej klucz. Starznie cię to
bolało,klucz wchodził prawie cały. I... wszedł cały (O Em Gie, czy tylko mi jest niedobrze?) .Zayn pchnął cię
jeszcze trzy razy. i odwiązał cię.Wziął twoja rękę i dał ja sobie na
szyję. Postawił cię na ziemi,a tobie nogi się ugięły.
-Ałł Zayn wyciągnij go powiedziałaś klucz był w tobie.
-Masz być cicho-powiedział. Powoli szliście w stronę szafki ostrożnie
położył cię na podłodze. Bałaś się nie wiedziałaś jakie on ma zamiary.
Gdy cię położył roszeżył (Nudzi mnie poprawianie błędy interpunkcyjnych :c ) twoje nogi i powiedział
-Nie bój się już go wyjmuje.-powiedział myślałaś że to prawda. Ale on
zaczął w ciebie wchodzić najpierw delikatnie ale po kilku pchnięciach ,
pieprzył cię na całego. Bolało cie to okropnie.Krzyczałaś by
przestał.Wyszedł i zaczął w tobie grzebać i gdy wyciągnął klucz
i zaczął ciebie całować.Znów w ciebie wszedł lecz teraz wyrwałaś się.
Znów cię złapał i wepchał cały klucz. Wszedł w ciebie i pieprzył później
wyszedł i zostawił ciebie zalana łzami. Po 15 minutach wrócił
i wyciągnął klucz. Ubrał się i poszedł. Gdy ubrałaś się poszłaś do domu i
zaczęłaś do niego dzwonić. (masz jego nr.) (Skąd? ;o Mam numer do Zayna i o tym nie wiem!?)
-Co ty mi zrobiłeś??-zapytałaś go gdy pojawił się u ciebie w pokoju.
.... (Nie odpowiedział? ;( )
Jak wrażenia? ... Mi wyprało mózg :)
Salli xx (Wiem, moja nazwa powala xd)
Hah! Uwielbiam tego bloga XD Najlepsze było to OMG.
OdpowiedzUsuńTak czy inaczej czytałam już kiedyś tego imagina bez poprawek i biegałam żygać... JAK GŁUPIM TRZEBA BYC ŻEBY NAPISAC O WKURWIONYM ZAYNIE KTÓRY WKŁADA *TAM KLUCZ???!!!