Wiemy ze strasznie zaniedbałyśmy blog, ale niestety jedyną rzeczą o ktorej myślimy to weekend. Posta nie bylo od kilku miesiecy. Weny nie bylo od kilku miesiecy. Czasu nie bylo od kilku miesecy, ale przyznajemy sie bez bicia ze w wakacje poprostu nie chcialo nam sie pisać. Wiemy, jesteśmy fatalnymi blogerkami i jeszcze gorszymi komentatorkami. Chcemy jeszcze raz przeprosić wszystkie osoby, które czekają na nowy rozdzial.
Oraz uroczyście przysięgamy, że knujemy coś niedobrego ;)
Zaufajcie nam. Warto bylo czekac.
Xoxo
Estheria.
Wreszcie :) Nie mogę się doczekać xx
OdpowiedzUsuńHurra! ^^
OdpowiedzUsuńJuż myślałam ze nic nie napiszecie! A ty taka niespodzianka! Czekam na nastepny imagin ~xoxo~
OdpowiedzUsuńNo i nareszcie Wielki Come Back z ruskim szampanem, konfetti i tortem ^^
OdpowiedzUsuń