Witam, witam w te cudowne wtorkowe popołudnie. Post miał być dodany w piątek, ale na lenistwo nie ma (niestety) lekarstwa.Jest nowy imagin. Wyjątkowo mało One Direction. Głowna bohaterka jest na LSD i grzybkach halucynogennych. Jest ślub, jest Lizing Tajm, jest jednorożec, jest Ted i jest Michael Jackson... Nie chce wiedzieć co autorka tego "tekściorrru" brała, ale ja bym na jej miejscu zmieniła dilera.
Dziś był dzień ślubu. Byłąm
taka podekscytowana. Louis żenił się z Panem Marchewką YYY
what what what what?. Takie podniecenie jeszcze nigdy mnie nie
ogarniało. Zayn poprawiał lusterkiem włosy przeglądając się w
szczotce. Nagle ktoś mnie przytulił. Okazało się, że to mój
pluszowy miś TED?? Co ty tu robisz?? z którym mam romans i
ukrywam go przed Harrym BAD GIRL. Miś rzucił mnie na łóżko
i chciał mnie rozbierać zzzboczurrrr ale go powstrzymałam.
On mruknął i spojrzał na mnie wrogo. Zamknął drzwi na klucz. I
włączył muzykę na full żeby nikt nie słyszał moich jęków
Szybki seks przy „muzyce” One Direction. Powoli zaczął,
zdjeżdżać swoimi miękimi łapami Mówiłam, że zzzboczurrrr
po moim ciele. Po chwili sapałam z roskoszy Z czego?? Chyba z
ROZKOSZY przywiązana kajdanami do łóżka. Wziął line i
zaczął mnie ją okładać. Podniecało mnie to straszliwie
Dlaczego mnie to nie dziwi??. Po chwili wyjął świeće i zaczął
mi ją wkładać w tyłek ŻE CO?? Litości, błagam!!.
Jęczałam z roszkoszy ROSZKOSZY o.O. Nagle on to przerwał i
tak poprostu wyszedł. A to skurwysyn. No trudno. Skoro on tak to ja
się zemszcze Schować noże, widelce, broń, zapalniczki, łyżki,
talerze, szklanki, telewizory, poduszki i staniki, bo nadchodzi żądna
zemsty, niezaspokojona oraz psychiczna LASENCJA. Czy on nie wie,
że kobiety w takim stanie się nie zostawia ?? Przesadził Tak mi
przykro, kochanie. Nie przeleciał cie misiek.. Zeszłam na dół
na wpół naga Harry nie zauważając mnie podszedł do Nialla i
zaczął go całować tak po prostu. Z języczkiem dzięki
za info, kochanie. Jego ręka wędrowała po kroczu Nialla fuj
. Popatrzyłam na nich dziwnie i weszłąm góre. Powinno mnie to
zdziwić ale ten. Ja go też zdradzam COOOO????? Z KIM???? NIE
PIERDOL, ŻE Z MISIEM USZATKIEM. Więc. Nie ma co gadać. Weszłam
z powrotem mhm na góre nadal na wpółnaga Louis nagle
wyszedł z łazienki. Też był nagi. Popatrzyłam na niego z pogardą
Za mały, coo?? Twój misiek miał większego i wyszłam na
ulice przez okno Kolejny powód, aby założyć kraty w oknach.
Nie przejmowałam się nawet tym, że zaczęły padać zebry Co??
Jak to?? Zazwyczaj pada deszcz z klopsików. Ale ZEBRY?? To jest
passe. Po chwili jednak zniknęły i na niebie pojawiły się
konie Błagam. Uwielbiałam na nie patrzeć. Po chwili ulicą
przejechała lina wiąząca Dwie tęcze Czekam na jednorożce. Już
mam popcorn. Przy okazji zjadłam dwie sczury mmm pycha!!
balonowe. Uwielbiam je. Zaczęłam tańczyć walca. Chyba najmniej
poważnego tańca na świecie. Powstał on w Brazylii. Po chwili
przypomniałam sobie, że mam iść na ślub. Zostało tylko 15
minut. Zawołałąm dynie Nowy środek transportu. SUPER DYNIA
3000 i pojechałam w strone Nandos. Po chwili zorietnotwałam
sie, że nie mogę tak chodzić na wpół naga więc przyleciała
syrena ani to usmażyć, ani to wyruchać i wyczarowała mi
Micheala Jacksona Nie mieszać w to gówno Michaela Jacksona!!!!
żeby mi uczesał włosy i uszył ubranie. Zajęło mu to kilka
minutek i po chwili siedziałam na lampie patrząc na cudowną
suknię Louia. Postarał się przy wyborze. Pan marchewka ubrany był
w marchewke Nie mów??? Serio??. Było mu do twarzy. Kiedy
jendorożec DOCZEKAŁAM SIĘ!!! udzielający ślubu powiedział
,, Pocałujcie sie,, Louis ozjadł całego pana marchewke Lizing
tajm. Wszyscy zaczęli się śmiać beka życia i poszli
na wesele. Tańczyłam z Harrym i z Niallem oni dawali sobie
ukradkowe spojrzenia, a ja specjalnie pocałowałam namiętnie
Harrego dotykając jego krocza A misiek??? Co z nim??. Niall
zrobił się czerwony ze złości i zwymiotował tęczą na grubą
dame z wąsami To jest jakieś odniesienie do Harrego
Pottera ??? Skoro tak to na sranie te wąsy??. POTEM ŻYLIŚMY
DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE. URODZIŁAM PIĘKNEGO KURCZAKA I ZOSTAWIŁAM
HARREGO BY SPŁODZIĆ KOLEJNEGO MUFINKA Z NIALLEM. I TAK OTO
DROGIE DZIECI POWSTAJĄ MUFFINKI W SUPERMARKETACH. JAKIEŚ PYTANIA??
NIE, TO ŚWIETNIE. A TERAZ PRZEJDZIEMY NA ZAPLECZE I ZOSTANIECIE
ZMIELENI NA LODY TRUSKAWKOWE
Nie ogarniam. Nie mam już nic do dodania.
Estheria
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA JEBŁAM...... Powaga najlepszy imagin ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuń