leżeliście wszyscy na waszej małej kanapie, a jak mała kanapa to nie da się leżeć alone (lol da się głupia... nie dzieli się jedzeniem ani kanapą) harry na lousie, oby dwoje szczęśliwi (larry is tesco, a autorka jak zwykle gryzie się z językiem polskim), liam z niallem macają się, czują się samotni - to pewne. i ty .. a na tobie zayn.
h: mogę się rozebrać? bo mi gorąco? - rzekł zdyszany harry.
wszyscy zaczęliście się śmiać , ale harry był poważny. a jak na tego jakże zboczonego faceta przystało na pewno zacznie się robić każdemu gorąco. (Uf jak gorąco, uh jak gorąco)
harry był taki seksowny kiedy był nago,był taki pociągający. zamknęłaś oczy i poczułaś na swoich udach nagiego zayna. otowrzyłaś je i czułaś się jak w raju. (para para paradise)
" to wy mnie!" (nie rozumiem... ) krzyknęłaś i wstałaś.
oczywiście chłopcy to zrobili. (Co zrobili?) kiedy otworzyłaś oczy, zobaczyłaś kisse (co zobaczyłam?) pomiędzy chłopcami. więc zaczęłaś całować zayna. on włożył ci język tak głęboko że czułaś że się udusisz. (Na pewno przyjemnie) podeszłaś do liama , zaczełaś go dotykać, harry całował twój kark, a zayn macał. lou i zayn zajeli się sobą. wszystko było takie podniecające.
zrobiło się cholernie gorąco. położyłaś się a raczej to oni cię położyli i się z tobą bawili. (Grali w łapki, omademansiflore czy w chowanego?)
zayn pieścił twoje piersi, harry brzuch, niall dół a liam z lou pieścili nialla.
aw taka grupowa orgia, to coś. (aw.)
chwilę później chłopcy kłócili się o to kto pozowli ci dojść (powód do kłótni zajebisty) . wygrał zayn bo jak go określił apetyczny niall " to taki bad boy, który podnieca samym sobą a co dopiero kiedy wchodzi do jakieś napalonej dziewczyny". (Do jej mieszkania.......?)
zaśmiałaś się pod nosem kiedy zayn w się w ciebie wbił. (JAK W SŁOWIAŃSKIE MASŁO XD)
oraz razu robił to szybko. resztą chłopców robiła to ze sobą przy okazji pomagajac zaynowi.
po chwili lou z harrym doszedł potem, liam z niallem i tylko czekali na was.
energicznie wam kibicowali, ale zayn nie mógł dojść ani sprawić byś doszła. (a podobno taki podniecający)
niall zaczął bić zayna (dlaczego bić :c ) a on przyspieszał, aż w końcu doszedł a ty po nim.
wszyscy byliście szczęśliwi, dopóki nie wbiła dziewczyna lou
Boże.
Śmiałam się już po przeczytaniu pierwszego zdania.
Co to w ogóle jest? Co autorka miała na myśli?...
Znalezione na jakiejś ubogiej stronie na fb.
Gramatyka leży.
Bolało mnie czytanie.
Jednym słowem chujnia.
Pozdrawiam, Ja.