środa, 1 października 2014

Gang, impreza i sklep spadochroniarski, czyli koniec dwóch blogerek

Po wielu miesiącach oczekiwań

Po wielu dniach spędzonych na knuciu
Po wielu godzinach siedzenia na Twitterze
Po wielu minutach nie robienia niczego

Nadszedł ten oczekiwany dzień.
NOWY POST!
Razem z Salli uznałyśmy ze dodanie tego może zniszczyć waszą (jak i naszą!) psychikę więc ostrzegamy:

CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!!!

Dzisiaj wyjątkowo bez żadnego komentarza. 

Enjoy(?)



*wiadomości*: Brytańsko-irlandzi gang porywa i gwałci nastoletnie dziewczynki.(jak pedobear,hehe). Prosimy o ostrożności i nie wychodze po 12 z nory. Kupcie dużo gumek, na wypadek GWAŁTU. Miłego dnia.
- córeczko! gdzie idziesz?- mówi twoja mama
- na bibe, mam dosc twojego starego gadania, najchetniej przejechalabym po tobie traktorem, szkoda, że nie stać nas na traktor- odpowiadasz zadziornie
Czujesz żalasko na policzku, Twoja stara walnela Cie nim w morde. Czujesz jak Ci twarz pulsuje, ale myślisz: zajebiście nie musze isc na solarke. Więc poszłaś do pokoju, walnelas na ryj tapety i 'prawie' nie było widać, że pół twarzy ci odpada. Idziesz na bibe. Przed klubem stoi ochroniarz.
- z takim ryjem nie wejdziesz- mówi
- a jak dam ci dupy?
- .... jak kupisz niowa twarz.
Zrezygnowana poszlas na okolo, weszlas do studzienki i przełynełaś kanałami do kible. Ci z tego, że jebałąś na 100 km, ważne, że makijaż Ci sie nie zmył.
- fuuu.. - mówi mulat- co tam jebie? jakby ktoś sie zesrał
- co? -mówi blondyn- to jakis hipopotam wychodzi z kibla
Wzruszyło cie to, bo zawsze mówili na ciebie wieloryb, bo miałaś 50kg nadwagi.
- chcercie sie ruchać?- mówisz
- wsadz twarz do kibla i zdejmij swoje majtosy- mówi mulat
- co to za stapochron? to rozmiar XXXXXXXXXXXM?
- nie XXXXXXXXXXZ, BEKA CO? była wyprzedaż akcerosriów spadochroniarkich.
- hm.. stylowe. dawaj dupe, spuszcze ci sie w ucho.
- lubie to,tylko nie po oczach.
Uprawiacie seks. Blondyn spuscił ci się na deske, bo nie masz cycków. A Zaynb cie zaciązył.


UWAGA UWAGA UWAGA

nie bierzcie wszystkiego z tego bloga do siebie ;) 
blogasek ma poprostu charakter ironiczny


XOXO
Estheria