Dziwny imagin o dziwnym stworzeniu zwanym "pseudo siostra Louisa Tomlinsona". Jesteśmy sobie w Londynie. Mamy sobie 18 lat i jesteśmy przyszłą siostrą Louisa. Jest fajne, przecinki zjadł Niall, autorce brakuje wiedzy na temat budowania dialogów.
Dwa słowa.
Straszne i żałosne.
Mieszkasz od lat w Londynie masz mamę po rozwodzie ale niestety ona sobie znalazła faceta nie ożeniła się z nim ale to jej chłopak błagam o przecinki. Błagam
Masz więc 18 lat i nazywasz się (t.i) i dziś poznasz faceta twojej mamy wraz z jego synem Louisem który ma 21 lat PRZECINEK z tego co się dowiadujesz
zauważasz że już niedługo przyjedzie chłopak twojej mamy więc wyciągasz szłuchawki oczywiście słuchałaś One Direction bo ich kochasz jesteś ich wielką fanką :) słuchanie innych zespołów czy tez "artystów" jest kategorycznie zabronione i grozi skandalicznym skandalem
Patrzysz że już 18 więc idziesz na dół.
A tam stoi facet twojej mamy i ona oraz jakiś chłopak w okularach i czapce podchodzisz do mamy i mówisz:
-Mamo to ten twój chłopak i ten to jego syn pokazałaś na chłopaka.błagam. Tworzenie dialogów było w 4 klasie podstawówki
-Tak córeczko to jest mój nowy chłopak Mark a to jego syn Louis :D
-Aham
-To wy kochanie weź Louisa do swojego pokoju a ja z Markiem tu pogadam ;) double porn alert.
-Spoko xD na chuj to "XD"
-Louis choć ! Do nogi Louis
- hau hau hau
Lou poszedł za tobą i wszedł do twojego pokoju usiadł na łóżko i siedział przyglądał się przez okluary na plakaty 1D oraz pozakreślane w serduszka pisakiem (tak to nazwę ale co nazwiesz?? Pisak nazwiesz pisakiem??? ) twarzę Louisa Tomlinsona na każdym plakacie i zaczoł ZACZOŁ się śmiać bo praktycznie na każdej ścianie były kartki z napisami I LOVE LOUIS <3 ja też zaczełam sie śmiać. Ale chyba z głupoty tego imagina
Ty:co się tak bawi ?
L:No te moje zdjęcia w sercach hehe <3 hyhyhy hihihi hohoho hahaha
Ty:Jak to twoje ??
Podchodzisz i ściągasz mu okulary i czapkę.
Ty:Aaaaaaaaaaaaaaaaa to mój mąż !!! O kurwa. Leże. Dlaczego nie dostałam zaproszenia na ślub?? <foch>
L:Super xD kolejne xd. Widac ze mamy doczynienia z kruloffom gimbazy A czemu jestem twoim mężem ??
Ty:Ja Cię kocham !!!
L:Fajnie :) A ja ciebie nie XDDDD
Ty:Ta wiem ty mnie nie ale ja ciebie !!!!
L:Dobra więc może chcesz poznać chłopaków skoro tak nas kochasz ?
Ty:Jasne że chcę ale ja nie ich tylko ciebie kocham <3 <3 <3 tyle miłości <3333trzytrzytrzy3
L:Hehehehehheheh hihihihi hohohoho hahahahaha ale przecież mamy być rodzeństwem ;)
Ty:Chyba po slubie <3
L:a no tak rodzice
Ty:Ja mówiłam o nas xD nie rozumiem. Albo jestem już tak zmęczona, ze nie ogarniam albo te imaginki zepsuły mój mózg
L:aha (face palm zrobiłam dokładnie to samo!! High five Louis!!
Pojechałaś z Louisem do domu Direction Direction Manor
Chłopaki cię miło powitali ale największą uwagę zwróciłaś na Harrego który zmaist jak reszta chłopaków podać ci rękę na powitanie pocałował cię w policzek kocha cię. Jestem tego pewna
H:Jestem Harry a ty ?
Ty:(t.i)
H:Ślicznie
N:Oj Harry nam tu podrywa nową koleżankę Niall do lodówki
Z:Lou a wałsciewie kim jest (t.i) twoją dziewczyną ?
L:Nieee to moja przyrodnia siostra przecież to twoja żona idioto
Z:Ehem czyli musisz jej pilnować.
L:Przed ??
Z:Spójrz na Harry'ego
L:Hehehehhe już się ślini.Harry (t.i) jest moja i nawet jej niedotykaj bo jest młoda <3
H:A ile ma lat ??
L:18 PRZECINEKmłodsza od cb o rok i mi ją zostaw !
H:Ouuu (t.i) witaj w Raju Stylesa W CZYM??? Błagam będziesz miała ze mną jak w niebie kochana.
Z:Heheheh Lou serio pilnuj ich.
N:Lou twoja siostra jest bardzo ładna i wiesz ale lepiej jej serio pilnuj.
Ty:A ten to co sie nieodzywa ? Liaś :)
Li:Co ?!
Ty:Czemu taki cichy ??
Li:A niewiem a skąd znasz moje imie ?? Stary, cały świat zna twoje imię. Jestes sławny, helooooł
Ty:Bo przed Lou miałam świra na twoim punkcie ?!
Li:Aham xD A kiedy się urodziłem i gdzie :p mini teścik. Tak dla pewności
Ty:29.08.1993,Wielka Brytania,Wolverhampton.
Li:BRAWO chociaż jedna pamięta :)
Ty:Heheheh :) hihihihi hahahaha hohoho
L:To co (t.i) zostaiesz dziś u nas na noc i cię odstawie czyyyyy do domu ?? Ossssstry seks w Direction Manor
Ty:A mogę zostać.
L:Nom
Ty:Zostaje <3
Podbiegłaś i przytuliłaś Lou.
L:To z kim spisz bo masz do wyboru kogog chcesz.
H:Ze mną !!!!!!!!
Ty:Nieeeee bo ja się ciebie boje ! Straszny Heri cię ZJEE
L:To z kim ??
Ty:A moge z tobą bo wiesz ja ich nieznam.
L:Pewnie ;) A jego znałaś przez całe życie
Szliście już spać ty masz zwyczaj w bieliźie dlatego tak idziesz spać o w tym: w tym miejscu super długi link z chujowymi obrazkiem (czyt. czerwoną bielizną)
A Lou patrzy z niedowierzeniem że to ty on miał na sobie tylko bokserki porn alert
(teraz przepraszam ale jestem zboczona xD no nie mów. Serio?? Nie zauważyłam)
Połozył się obok ciebie i zapytał.
L:Zawsze tak chodzisz spać ??
Ty:Ale jak ??
L:No tak sexi ubrana Rawr. ?
Ty:Co ?!
L:Tak czy nie ??
Ty:Jak mi się facet podoba :)
L:To ty mnie serio kochasz ?!
Ty:No tak !
L:Ouuu ja ciebie też przepraszam ale idę sie wyrzygać
Lou cię przytulił potem zrobiliście to o.O xD miałaś dziecko zła kolejność potem ślub a wasi rodzice zostali przyjaciółmi dla dzieci wszystko i cieszli się waszym szczęściem.
Tak jak mówiłam wcześniej.
Idę sie wyrzygać
Przepraszam za błędy, brak ogonków w tłustych komentarzach i innych dziadostw, ale telefony na razie są głupie, bo tego nie poprawiają.
XOXO
Estheria.