piątek, 26 lipca 2013

Wielki COME BACK, czyli nowy morderca szarych komórek

Tak oto i jest. WIELKI COME BACK!!! Są fanfary, konfetti, ruski szampan, kawior, Bentley, kolorowe pudle w garniturach z muszkami i brokat. Wszystko jest oczywiście w naszym ulubionym kolorze, czyli RUSZOFFFYM!!! Wracamy z gigantyczną ilością imaginów, które zepsują wam mózgi. Przepraszamy za długi czas oczekiwania, ale opowiastki się same nie znajdą :) tak oto doczekaliście się pierwszej części niszczenia szarych komórek. Nie ma przekleństw, nie ma PORN ALERT, trochę nudno. Ale Ałtorka lubi szczęśliwe zakończenia w stylu „ślub i dziecko na deser”.




Imagin o Zaynie

Byłaś chrześcijanką i mieszkałaś z rodzicami w Londynie miałaś 16 lat Pieprzyć interpunkcje!!! Przecinki są dla SŁABYCH . Byłaś sąsiadką One Direction SPACJA PRZECINEK SPACJA jeden z nich Zayn był twoim chłopakiem od 2 miesięcy , Boże znowu lecz twoi rodzice o tym nie wiedzieli . Pisałaś pamiętnik o pierwszej randce z Zaynem itd . Gdy wróciłaś ze szkoły twój tata trzymał w ręku twój pamiętnik , zezłościłaś się ponieważ nie powinien czytać twoich osobistych rzeczy Zero prywatności. Pewnie mam konto na facebooku, instagramie, my space, youtube, bloggerze, twitterze, red tube i brazzers. Posty dodawane codziennie!!! . Powiedział :
[T] [t.i] co to ma być , co ty sobie myślisz !?
[T.i] tato ! ty czytałeś mój pamiętnik !! No nie, serio??
[T] Tak , co ty sobie myślisz że będziesz chodzić z tym muzułmaninem Ktoś tu jest nietolerancyjny!!! ! Dopóki żyje to nie pozwolę ci na to !
[T.i] Ale tato po prostu on wierzy w swojego Boga i tyle !
[T] Nie obchodzi mnie to !
Poszłaś do łazienki i się pocięłaś To jest normalne. Rodzice nie chcą ci na coś pozwolić, to koniecznie idziesz się pociąć. Nie możesz isć na imprezę ubrana jak dziwka?? Idź się pociąć!!. Nikomu nie chciałaś otworzyć , no ale na twoje nieszczęście zostawiłaś telefon w pokoju GENIUS. Twój tata się zorientował i zadzwonił do Zayn'a Dlatego mam kod na telefonie. Od razu przybiegł , ale nawet jemu nie chciałaś otworzyć nie ma przebacz . Po jakiejś godzinie proszenia Zayn'a otworzyłaś mu i powiedział :
[Z] [t.i] czemu to zrobiłaś ?
[T.i] Bo nie dostałam ciastka ;__;
Lecz ty mu nie odpowiedziałaś . Zayn pocałował cię w policzek i przytulił . Powiedziałaś :
[T.i] Zayn bo jak mam żyć bez ciebie to moje życie nie ma sensu To zdanie również nie ma sensu. NIC NIE MA SENSU!!!
[Z] Nie mów tak zawsze będziemy razem Forewa end ewa.
[T.i] Ale mój tata nigdy nie zaakceptuje naszego związku ! - powiedziałaś ze łzami w oczach
[Z] Twój tata chyba dostał nauczkę .
Wyszliście z łazienki wtuleni w siebie . Poszliście do twojego pokoju i przyszedł twój tata i powiedział :
[T] No [t.i] niech ci będzie . Tylko Zayn nie złam jej serca ! .
[Z] Nigdy bym jej nie skrzywdził POPŁAKAŁAM SIE!!!.
Było dość późno więc Zayn poszedł do domu . Tata do ciebie przyszedł i się spytał :
[T] [t.i] ty go naprawdę aż tak kochasz ?
[T.i] Tak tato on jest moim całym życiem . Tato ja idę już spać . Dobranoc.
[T] Dobranoc kochanie .
Jeszcze nie poszłaś spać ale chciałaś zadzwonić do Zayn'a .Zachcianki jak u kobiety w ciąży
Obudziłaś się rano koło ciebie siedział Zayn ze śniadaniem :
[Z] Cześć kochanie !
[T.i] Zayn co ty tu robisz jest 6 nad ranem ! A ja jestem rozczochrana ! Nie patrz na mnie!!! Won do piekła, kurwo wściekła.
[Z] Kochanie jesteś piękna nawet gdy jesteś tak rozczochrana , rozmazana , obśliniona , zarzygana , obesrana i takie tam .
Wstałaś ubrałaś się i poszliście na spacer do parku . Usiedliście na ławce i tam córciu twój tata oświadczył się twojej mamie , a teraz śpij malutka Lux .Nie rozumiem tego zdania. Co Ałtorka miała na myśli, nie wiem. Dlaczego dzieci [t.i] i któregoś chłopaka z zespołu w każdym imaginie nazywają się Lux, nie ważne czy to chłopiec czy dziewczynka, nie wiem.


Ogólnie to CUKIER. Jest mi tak słodko, że rzygam na różowo. Bardziej głupiego imagina to jeszcze nie było, a tryb SPACJA ZNAK INTERPUNKCYJNY SPACJA jeszcze bardziej mnie załamuje. Moja depresja osiągnęła stan krytyczny, więc muszę coś zjeść. Jeśli już myśleliście, że was opuściłyśmy to jesteście w błędzie. THE BITCHES ARE BACK :)

Estheria <3

czwartek, 25 lipca 2013

Pustki, czyli Ada i Weronika są beznadziejnymi bloggerkami

Tak jak w tytule... Jesteśmy beznadziejne ;d To się chyba nazywa słomiany zapał... Na początku codziennie rozdział, a teraz od miesiąca NIC. PUSTO. Okrągłe 0 (btw. zero wcale nie jest okrągłe... O.o ) Niby są wakacje i mamy dużo czasu, ale tak naprawdę w wakacje jest jeszcze mnie czasu niż w roku szkolnym xd
Możecie wierzyć lub nie, ale My (przynajmniej ja, nie wiem jak Weronika) mamy swoje życie! (WOW) w szkole na lekcjach był czas na szukanie zjebanych dziwnych imginów, a teraz jakoś go brakuje... :( niby mam pełno NASZYCH na kartkach, ale nie moge się zebrać ,żeby je przepisać...  Może jutro wieczorem jak nie zapomnę... Zacznę historię HELGI MULLER ;))

Salli